Retargeting

Retargeting

Retargeting is erop gericht consumenten op verschillende momenten te triggeren. Wanneer een bezoeker jouw website bezoekt en daar een bepaald product of bijvoorbeeld een bepaalde vakantie bekijkt, kun je vervolgens op andere websites die de bezoeker bezoekt, op Facebook of YouTube een banner laten zien met juist dat product of die vakantie. Door op verschillende momenten jouw product of dienst te vertonen, zwicht een bezoeker misschien toch voor een aankoop. De bezoeker heeft namelijk al eerder interesse in je website getoond, waardoor de herkenbaarheid bij retargeting groot is.

 

Gepersonaliseerd

Bij retargeting, ook wel remarketing of dynamische bannering genoemd, vertoon je een gepersonaliseerde banner, waardoor de banner altijd relevant is, zonder dat het hinderlijk is. Je kunt namelijk zelf bepalen hoe vaak een banner of advertentie opnieuw vertoond wordt en je kunt bijvoorbeeld instellen dat bezoekers die al iets bij je gekocht hebben geen retargeting banners te zien krijgen. En de resultaten zijn direct te meten!

Vergroot ook je bereik en het aantal conversies met retargeting. Voor retargeting is het van belang dat de doelgroep en de verschillende categorieën goed ingesteld worden. De specialisten van Online Exposure in Amersfoort Vathorst kunnen je hier uitstekend bij helpen. In je huidige Google AdWords account kunnen we de advertenties zo instellen dat ze voor het grootste effect zorgen.

 

Maak een afspraak

Maak direct een afspraak voor een oriënterend kennismakingsgesprek of vraag vrijblijvend een offerte op maat aan. Wij komen graag bij je langs om de mogelijkheden met je te bespreken. Zien we je snel?

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat we u de beste ervaring op onze website bieden.